Tuesday17 October 2017

Friday, 12 August 2016 08:59

Onze standpunten over de gebeurtenissen van elke dag op Facebook

Om onze lezers beter te informeren plaatsen we elke dag posts op onze facebookpagina.

Nieuw Solidaristisch Alternatief @ nationaaldemocraten.

Omdat het een meer populair middel is om met onze achterban te communiceren en we zo vlugger en accurater op gebeurtenissen kunnen reageren.

Volg ons dus op onze facebookpagina als je wil weten wat wij solidaristen over de gang van zaken elke dag te zeggen hebben.

Zo hoef je niet constant de zever van links en het establishment te slikken, nog de propaganda van burgerlijke partijen en groepen voor waar aan te nemen zonder tegenspraak of over een alternatieve  opinie te beschikken.

Wij informeren zonder schroom en zonder taboe's  niet gehinderd door partijbelangen of verkrampt door politieke correctheid.

Wij zijn 'echt' anti-establishment en passen onze opinie niet aan -zoals velen doen- omdat dat sympathieker zou overkomen bij de grote massa, bewijs daarvan is dat wij stakingen blijven steunen- ook wanneer anderen beweren dat dit niet meer kan omdat het esthablisment daardoor danig gestoort wordt.

Wij zijn van mening dat elke middel om het eshblishment dwars te zitten, één te steunen middel is. Dat heet consequent zijn in mensentaal. Wij lijden niet aan electorale kramp waardoor we iedereen  moeten / willen tevreden stellen. Wij zijn de spreekbuis van één mening en dienen maar één doel, dat van het nieuw solidarisme. De rest kan ons gestolen worden. Dat zouden andere politieke bewegingen -en partijen- ook beter beter doen, dan zouden ze nog enige geloofwaardigheid overhouden. Wij geloven niet in partijen of politieke bewegingen die 'iedereen' naar de mond praten. Dan lijkt dat al vlug allemaal banaal en futloos, zodat iedereen afhaakt wat politiek betreft. Daarom onze consequente lijn en houding.

En die consequente opinie vindt je dus elke dag op onze facebookpost, veel leesplezier.